Svar på kommentar

Från: Anonym
 
jag tycker att eran blogg har börjat bli ganska tråkig... ni lägger ju aldrig upp nått nytt... -
 

 
Svar: Vi har EXTREMT mycket i skolan just nu. Jag hade tex. 5 prov under en och samma vecka alldeles nyligen. Och skolarbetet går i första hand. Alltid. Vi har 1 respektive 2 år kvar i skolan och det är nu det är som kämpigast.
 
Sen har vi lite slut på idéer. Vi får mycket kommentarer om att "skriv mer", "lägg upp mer bilder", "jag vill se fler visste-du-att" och "kan ni inte uppdatera oftare".
 
 
Men vi vill veta vad NI vill se och läsa. Vilken häst ska vi fota? Vad vill ni läsa om - fakta om hästarna, vad vi gör på Surf eller nåt annat? Filmer på hästarna? Filmer på oss (typ övernattningsfilmen)?
 
Vi har helt enkelt inte riktigt prioriterat bloggen just nu. Ask:en och instagram är enklare att uppdatera då det går snabbt. Bloggen tar mer tid. Sen så blir man bara ledsen när man klickar in på bloggen och ser en massa sura kommentarer, då loggar man helst ut igen..
 
Men, vi SKA försöka bättra oss. Jag har tänkt klippa ihop en liten film som kommer upp här snart. Och i helgen så ska vi filma ännu mer!


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0