Skickar bilder!

Nu håller jag på att skicka bilderna från klubbtävlingen till de som skrev upp sig på listan i stallet! 
Så håll utkik på mailen! 

Postat av: Hanna Fällman

Fick ni några bra bilder på mig och Berra?:) kan ni skicka dom till [email protected] isf?:) tack på förhand, Hanna Fällman

2014-03-04 @ 16:43:17
Postat av: anonym

vad betyder sittben? jag vill inte verka som om jag är världens sämsta ryttare men jag behöver verkligen veta. och om jag frågar vår ridlärare så är jag rädd att alla i min grupp ska tycka att jag inte kan någonting, därför vill jag väldigt gärna att ni bärettar vad det är.

2014-03-05 @ 17:32:33
URL: http://surf.bloggen.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0