Nattvaktning med Stallfemman - Maj 2013

Ibland när det är tävlingar på SURF så brukar vi i Stallfemman nattvakta! Det betyder att vi ser till så att stallet är låst under natten, går upp under natten för att titta till tävlingshästarna/SURFs hästar samt erbjuder kvälls- och morgonfodring till tävlingshästarna.
Här är en film som jag klippt ihop sen vi nattvaktade sist! Det brukar vara väldigt kul förutom att man blir ganska trött av att sova så lite!
 
 
 
Det här var första gången vi filmade något sånt här så det blev inte så jättebra. Men jag tänkte att det kanske kunde vara kul att se! 
Jag har lite idéer om att filma mer liknande saker! Men det beror såklart på om ni tycker att det är kul att se här på bloggen! :)
 
Här är länken till videoklippet om ni inte kan se det!

Postat av: Ylva

Haha ibland undrar man vad ni håller på med ;) något överspeedade?

2014-03-19 @ 14:59:38
URL: http://Ydanielsson.blogg.se
Postat av: tilde

nattvakt med stallfemman är nog den bästa film jag har sätt! och på Porter bilderna tycker jag att hans päls är mer matt och han lite, lite tjockare på den senaste bilden.

2014-03-19 @ 17:10:38
URL: http://surf.bloggen.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0