Svar på kommentarer

Från: Anonym
 
Visst kommer ni fota storhästgrupperna också? :)
 
----------------------------------------------------------------------------------------------
 
Från: Anonym
 
Kommer ni fota storhästarnas ridlektioner också? Tycker ni fotar lite lite hästar ;)
 

 
Svar: Än sålänge har vi bara fotat EN gång. Och just den gången så var det ponnygrupperna på torsdagar vi fotade. Det är det enda vi fotat hittills för vi har haft mycket skolarbete och så blev jag sjuk. Sen så har vi svårt att ta oss ut till SURF på vardagar när vi måste ha skjuts av föräldrar eller sluta skolan så pass tidigt att vi hinner med en buss. (Precis som Linnéa skrev i inlägget nedan)
Jag vet att ni är jättepeppade på att få bilder! :) Men ni får längta lite till tills vi kan köra moped till SURF eller de dagar vi kan åka dit utan att skolarbetet blir lidande. Hoppas att ni kan ha överseende med detta! 
 
 

Postat av: Frida

Jag tycker att ni är supergrymma som tar er tid och GER bort foton som ni tagit på lektionerna.

Gör lite business av det, tjäna lite cash på det? Jag skulle betala för att få fina bilder på mig och den häst jag rider.

Tid, bensin m.m. kostar. ^^

U go, girls! -.^

2014-02-24 @ 10:53:27

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0