Svar på kommentar

Från: Anonym
(om frågan om hundar på läktaren)
 
Är ni säkra på det? Det sitter en hundförbudskylt i trappan som går upp till läktaren från stallet typ vi får inte följa med. Det är vansinne att ha hundar på läktaren. Man kan aldrig veta med djur hur de reagerar och en dag kan den faktiskt skrämma hästarna i manegen. På Hippologum är hundar strängt förbjudna på läktaren. Självklart av en anledning. Kolla upp svaret en gång till.
 


Svar: Ja det kanske sitter en skylt där. Jag har själv ingen hund och har inte lagt märke till den, men jag antog att man fick ha hundar på läktaren om de är kopplade och inte stör då jag sett det massvis med gånger. Står inget på hemsidan om det heller så jag gissade lite utifrån det jag sett och hört. 
Det bästa sättet att ta reda på hur det ligger till är att fråga/maila någon i personalen! 
 
 
 


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0