Bilder från ponnyridningen

I lördags den 12 oktober höll vi i en ponnyridning på Stöcksjö Bygdegård! Vi hade med oss våra fina ponnyer Rocky och Relios, och båda skötte sig utmärkt. Fina ponnyer!

 

Postat av: Anonym

Snyggt med dubbelhaka och allt... Tack Linnea, tack!

2013-10-20 @ 20:01:21
Postat av: Emilia wallinder

Hej! Jag är Rock bitz (bitzen)s förra ägare. Skulle vara väldigt roligt om ni skulle kunna höra av er till mig så jag får höra hur han har det uppe hos er! Ni kan kontakta mig på Kik Messenger: emiliawallinders och facebook: emilia wallinder, skulle vara väldigt tacksamt! :) Ha det bra och pussa på prinsen från mig!

2014-01-03 @ 15:57:16

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0