Svar på kommentar

Från: Anonym
 
Vilken ras är Alexi.S?
 

 
Svar: Förlåt för ett lite sent svar men jag var tvungen att hitta information om det hela! :) Och bara så att alla vet så har vi en funktion som gör att ingen kommentar publiceras på bloggen utan att vi granskat den. Detta gör att ni inte kan se era egna kommentarer förän vi kollat på dom. Men det betyder inte att kommentaren inte kommit fram :) Vi har sett den, jag lovar.
 
Så till saken!
Jag sökte lite på Alexis föräldrar. Pappa Alexander, mamma Angi och morfar Agral.
 
Mamma Angi är en Tysk Ridponny kategori C född 1994.
 
Angi
 
Pappa Alexander hittar jag inget om. Antagligen för att namnet inte var så speciellt.
Hittar inte heller något om Agral.
 
Men Alexi är Tysk Ridponny.
 
/Evelina


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0