Bilder från Voltigen!

Här är lite söta och tuffa bilder från voltigen som man kunde få prova på på teoriveckan! Alla som var med var jättemodiga och framförallt superduktiga som har så bra balans!! :)
 

Postat av: Alva H

Om nån av er i stall femman har grönt kort så har jag en fråga: Jag har ju tagit grön kort på surf för några månader sen men det har inte registreras i tdb än, jag har ingen aning om man ska göra någonting mer efter att man har gjort slut provet och så för att det ska registreras, ska man köpa ryttarlicens innan man får tävla? hur ska man få allt registrerat och klart? jag är verkligen orolig för ingen har kunnat svara på frågan, svara snälla!

2013-03-23 @ 10:34:28

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0