Visste ni att...

...Rockbitz är halvsyskon med ponnyn Kimberly som var med i  TV-programmet Ponnyakuten säsong 3?
Dom har samma pappa!
 
Barbackas Kimberly
 
Rocky har även en helbror som heter Rockeye Blue. Han är också ridskoleponny, fast på Bollnäs Ridsällskap.
 
Rockeye Blue
 
Rockys mamma hette Rocksie och här är en bild på henne:
 
Rocksie
 
Rockys pappa heter Vitluvens Curbitz och är till hälften Arabiskt fullblod. Här är en bild på honom:
 
Vitluvens Curbitz
 
Här är även en bild på Rockys farfar (Curbitz pappa):
 
Chalif ox (arabiskt fullblod)
 
Och här kommer lite bilder från när Rocky var yngre!
 
 
- Alla bilder är lånade -

Postat av: Ylva

Kimberley är även uppfödd på samma ställe som Disney är uppfödd och varifrån jag köpte henne. Kimberley och Disneys mamma Dimley var även bästisar ;)

Svar: Åh vad kul! :)
surf.blogg.se

2013-04-10 @ 09:52:16
URL: http://ylvdan.blogg.se
Postat av: Linnéa

Rockeye Blue bor på ridskolan jag går på, jag är skötare på honom och han kallas också Rocky. :)

2013-09-03 @ 07:04:51
Postat av: Hanna Belin

hejsan!
Vad kul att äntligen ha hittat igenom Rockbitz. hur mår han? det är jag och syster min Sara som fött upp honom och de är jag som ridit in rockbitz och tävlat honom i början. Vi har köpt tillbaka Rockeye Blue från bollnäs iallafall nu :) / hanna

2014-09-06 @ 16:17:25

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0