Svar på kommentar

Från: Maja
 
jag har en fråga. Får man komma till surf när man vill och hjälpa till med saker som behövs som att fixa i stallet och kanske lite annat. Får man göra det??
 

 
Svar: Självklart! Det är alltid kul att få hjälp med saker och ting och man lär sig mycket av att se hur saker och ting görs. Speciellt om man rider på ridskolan och oftast kommer till stallet just när man ska rida, så lär man sig jättemycket om man åker dit på dagtid och får hjälpa till med att fodra, släppa in hästar osv. :) Själv har jag lärt mig ruskigt mycket den vägen!
Anläggningen har öppet mellan 07.00 - 22.00.
 
/Evelina
 
 
Hahaha ibland kan man bli trött av alla stallsysslor så det är skönt med hjälp ;) Haha åh, jag kan skratta åt den här bilden hur länge som helst! Antagligen är det för att jag är så galet trött just nu...
 
 


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0