Svar på kommentar

Från: Anonym
 
Hur ofta är ni i stallet? Jag tänkte eftersom att jag har hört att om man är i stallet mycket så får man hjälpa till med mer saker på ridskolan. Är det så??
 

 
Svar: Vi har inte varit i stallet så jättemycket nu under vinterhalvåret för vi har svårt att ta oss dit på egen hand. Men vi brukar vara där ca. 2-4 gånger i veckan :) är det tävlingar eller om det är lov så är vi där oftare. Nu när vi kan köra moppe så kommer vi nog vara där mer också ;) Men vi har mycket i skolan just nu.
 
Att man får hjälpa till med mer saker om man är där oftare är väl inte helt sant. Men det är klart att om du är där ofta och ber om att få hjälpa till med saker och ting (ex. fodra, släppa in hästar, tvätta sår osvosv) så kommer du att lära dig mer och på så sätt bli mer erfaren.
Och ju mer du lär dig desto fler saker finns det ju som du kan göra. Om du förstår hur jag menar? :) 
 
Men jag uppmanar alla som har möjlighet att åka till SURF oftare än just den dagen man rider lektion att åka dit. Det finns mycket att lära!
 
/Evelina
 

Postat av: Cissi

Hejsan skulle inte ni också kunna typ "göra" en # på instagram där alla kan tagga sina bilder som man tar på surf så man kan se alla andras bilder också från surf? :)

2013-04-23 @ 16:33:29

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0