Fotografering

Igår (måndag) så åkte några av oss till SURF och fotade lite.
Vi fotade 3:e ponnygruppen som hade hoppning och tänkte att ifall någon av er som red vill ha bilder så kan ni skriva en kommentar med er mailadress och vilken ponny ni red så kan vi skicka bilderna! :)
 
Det är alltid kul att ha bilder när man rider. Man kanske vill visa för släkt och vänner som inte har möjlighet att komma och titta när man rider på nära håll. Eller så vill man ha bilder på sin blogg eller facebook men man har ingen som kan fotografera.
 
Så vi tänkte att ifall detta blir populärt så kan det hända att vi fortsätter göra såhär! Att vi åker ut till SURF ibland och fotar ridgrupperna och så mailar vi bilder till de som vill ha! :)
 
Vad tycker ni?
 
/Evelina
 
 

Postat av: Anonym

[email protected]
Jag red Dixie :)

2013-04-30 @ 09:56:51
Postat av: Lisa

Jättebra ide!

2013-04-30 @ 10:09:02
Postat av: Maja

Jag red Rocky i den tredje gruppen. Min mail är: [email protected]

2013-04-30 @ 14:33:37
URL: http://majjalundqvist.blogg.se
Postat av: Maja

Jag red i 3ans grupp på Rocky. Min mail är- [email protected]

2013-05-01 @ 21:01:37
URL: http://majjalundqvist.blogg.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0