En fråga

Vi fick en fråga om det är okej att ta våra bilder på hästarna och ponnyerna. 

Ja, det är okej att ni tar bilderna men ni måste säga att det är vi som tagit dom, och ni får inte använda dom utan att fråga oss först :)

Postat av: Nadine Rosenhall Gomis

Tack för ni svarade på min fråga ska använda bilder på Molly

2012-11-05 @ 16:12:45
Postat av: Klara

Hej!
Det här var enda stället jag kom på där man kan kontakta hela stallfemman samtidigt så även om det inte är relaterat till den här bloggen så tänkte jag ändå fråga här. Ni är ju alla väldigt duktiga på att fotografera så jag tänkte fråga om inte ni ville komma och ta kort på hoppgruppen någon gång? :) T.ex nästa tisdag så har vi hoppning i hela ridhuset, och jag vet att fler än jag skulle tycka det var jätteroligt med lite rid/hoppbilder :)

2012-11-05 @ 17:18:02
URL: http://almostpretty.blogg.se

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0