Önskemål om speciella bilder!

Jag tänkte att nu när vi snart har fått lov från skolan så kommer det komma upp MASSOR med nya bilder! Vi har inte haft tid att fota nu när vi har planerat julshowen de senaste veckorna.
Så jag tänkte att om det är några speciella önskemål på bilder så får ni säga till! :) det kan vara vad som helst, från bilder på en viss häst till en bild på gödselstacken!
 
/Evelina 5:an
 
 

Postat av: Klara

Jag önskar att ni ska komma och fota hoppgruppen ikväll ;)

2012-12-18 @ 15:41:03
URL: http://almostpretty.blogg.se
Postat av: J

Ni kan få ta massa på fina sarkof och visa ;] och läsarna ( dom på ridskolan) kanske vill se vart han är ,hur han mår och vem som äger han =)?? kraam

2012-12-18 @ 18:25:40
Postat av: Frida S

Hej, hade varit kul att se någon bild på Fabian när han blir riden. Han har varit min häst innan och det är kul att se att han verkar ha det bra!

2012-12-25 @ 16:13:37

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0