23:e december

Imorgon är det julafton!
Hoppas att ni får en superhärlig jul allihopa. Idag ska jag försöka julstäda mitt rum, slå in julklappar och träffa 3:an och 4:an. I år har jag faktiskt lyckats köpa julklappar i tid om man jämför med förra året då jag var ute dagen innan julafton och letade julklappar som en galning! haha.
Sen ska jag som sagt gå hem till 3:an, eller som hon egentligen heter - Jessica, och så ska vi se på film. Det är faktiskt ett bra tips som man kan göra på jullovet när det är för kallt för att gå ut!
 
Vi har bestämt oss för att vi ska se alla filmer som man i princip måste ha sett. Vi ska till exempel se alla Harry Potter filmerna, Highschool musical filmerna (jag är hela 15 år gammal och har inte sett en enda Highschool musical film! Jag måste ha varit en konstig 10åring...), Pirates of the caribbean (dom filmerna har jag faktiskt sett men det har inte 3:an och 4:an) och sist men långt ifrån minst så ska vi se Titanic!
Hahaha Jag har faktiskt inte sett den! Jag måste vara lite efterbliven...
 
Nu ska jag börja gå hem till Jessica iallafall. Hoppas att ni orkade läsa mitt vansinnes-långa inlägg om mitt ganska tråkiga privata liv. Men vi har inte så mycket att skriva om SURF just nu, det är en sak som vi kommer att skriva ut efter julafton men det får ni veta då! :) Sedan kommer ni ju få en massa bilder så snart vi kravlat oss iväg och fotat hästarna!
 
/Evelina 5:an
 
 
Rockys näsa.


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0